تبلیغات
چای لاغری و تناسب اندام و چربی سوزی - چه غذاهای حاوی امگا ۳ و ۶ هستند

امروز:

چه غذاهای حاوی امگا ۳ و ۶ هستند

» نوع مطلب : عمومی ،چاقی ،لاغری ،غذاها ،غذاهای رژیمی ،

منابع اسیدهای چرب اُمگا-3 و اُمگا-6
اسیدهای چرب اُمگا-3 شامل آلفا- لینولنیک اسید و ایکوزا پنتانوئیک اسید (EPA) است در ماهی های آب سرد مانند ماهی سالمون و ساردین، روغن سویا و کانولا، جوانه گندم ، روغن گردو ، روغن تخم کتان یا پنبه و روغن ماهی یافت می شود.
اسیدهای چرب اُمگا-6 شامل اسید لینولئیک و اُمگا- لینولئیک اسید می باشد و در روغن های غیر اشباع گیاهی مانند روغن ذرت، روغن کانولا، روغن سویا، روغن بادام زمینی و روغن آفتابگردان یافت می شوند.
اگر بیماری خاصی نداشته باشید و پزشک برای شما مکمل امگا ۳ تجویز نکرده باشد استفاده از مکمل لازم نیست.از مواد غذایی حاوی امگا ۳ به اندازه ی متعادل و کافی استفاده کنید.مثلا مصرف دو بار در هفته ماهی -روزی ۱ عدد گردو با صبحانه و استفاده از روغن های مایع نام برده در برنج و سالاد و پخت و پز




نوشته شده در : سه شنبه 26 مرداد 1389  توسط : زیبا مانكن.    نظرات() .

How do you get taller?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 03:53 ب.ظ
It's very straightforward to find out any topic on web as compared to books,
as I found this article at this web page.
jaymieknezevic.jimdo.com
چهارشنبه 18 مرداد 1396 05:12 ب.ظ
Thanks a lot for sharing this with all folks you really understand what you are talking about!

Bookmarked. Please also seek advice from my web site =).
We may have a hyperlink exchange arrangement between us
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر